U organizaciji Fondacije lokalne demokratije nedavno je održan izbor najboljih biznis planova nastalih nakon radionica i mentoringa koje je održala Fondacija lokalne demokratije u saradnji i uz podršku Fondacije Surt (Barcelona) , a u okviru projekta „Ekonomsko osnaživanje žena u BiH zasnovano na iskustvima Katalonije.“
U okviru projekta održane su edukacije i radionice u kojem je učestvovalo 45 žena, od koji je deset žena dobilo mogućnost edukacije i mentoringa za izradu biznis planova za njihove poduzetničke ideje. Deset žena predstavilo je svoju ideju, a od njih su izabrana tri biznis plana koja su osvojila vrijedan grant.
Tri učesnice kojima je dodjeljengrant u iznosu od 5.515,00 KM u kancelarijama Fondacije lokalne demokratije potpisale su zvanično ugovor kojim im se dodjeljuju sredstava za pokretanje ličnog obrta na osnovu kreiranih biznis planova.
![](/upload/images/10%202018/eko%203.jpg)
Prvi biznis plan AsimeBratanović „Agencija za profesionalnu orjentaciju, razvoj i savjetovanje“ je vrlo zanimljiva tema, novina u pristupu, koja može pomoći mladima i roditeljima u cilju uspješnog usmjeravanja mladih, u skladu sa njihovim sklonostima, gdje mogu ostvariti najbolje rezultate u skladu sa svojim sposobnostima.Razvojem ove poduzetničke ideje , podiže se kvalitet ponude na tržištu rada.
![](/upload/images/10%202018/eko%201.jpg)
Drugi biznis plan AlmedineMešetović koji je prošao uži krug je „Dugme - moderna krojačka radionica“odlična kombinacija starih zanata i novih društvenih tokova. Često zanimanje „krojača“na našim prostorim unaprijediti će se kroz moderni pristup ovom poslu. Osim starog zanata kombinuje kreativni rad, zajedno sa klijentima učestvuje u stvaranju proizvoda, te dodaje tu notu autentičnosti i prisnosti. Ne nudi samo jednu uslugu, već komplementarne, koje su dobar znak da se nastoji klijentu pružiti kompletna usluga u cilju zadovljstva.
„Treći biznis plan je frizerski salon „KennyTeam“Aldine Hubijar. Mlada osoba, vrlo ubijeđena u svoju ideju koju živi i osjeća. Prati trendove, osluškuje potrebe tržišta i nije se ograničila na samo jednu vrstu klijenata. Ono što je jako bitno, primijećena je kod nje želja za cjeloživotnim obrazovanjem i usavršavanjem,. Smatra da je obrazovanje, u saradnji sa praksom, najbolji recept za uspjeh.“
Kroz ovakve projekte, ženama nudimo promociju ekonomskog osnaživanja, poboljšanja mogućnosti zapošljavanja žena kao ranjive grupe na tržištu rada, kao i sredstvo za promovisanje rodne ravnopravnosti u Bosni i Hercegovini.