Opis posla: Osnovni cilj rada Skloništa je obezbjeđenje fizičke zaštite i sigurnosti žrtava, kao i psihosocijalni tretman u cilju prevazilaženja traumatskih iskustava i reintegracije u društvenu zajednicu. Pozivamo kvalificirane osobe da se prijave za poziciju: „socijalna radnica – koordinatorica u Sigurnoj kući“, koja će biti odgovorna za svakodnevno upravljanje i organizaciju aktivnosti unutar Sigurne kuće i pružanje podrške korisnicima, uz superviziju menadžerice Sigurne kuće
Pozicija koordinatorice u Sigurnoj kući podrazumijeva rad u visoko dinamičnom i emotivno zahtjevnom okruženju, jer se svakodnevno radi sa korisnicama koje su pretrpjele teška traumatska iskustva.
Pozicija zahtijeva visoke organizacijske i komunikacijske vještine, visoku emocionalnu inteligenciju, sposobnost efikasnog donošenja odluka u kriznim situacijama, te posvećenost sigurnosti i dobrobiti korisnica i pruža jedinstvenu priliku za utjecaj na živote korisnica, kroz osiguranje njihove sigurnosti, dobrobiti i podrške na putu rehabilitacije.
Ključni zadaci i odgovornosti:
· Dnevno upravljanje Sigurnom kućom: Nadzor i organizacija svakodnevnih aktivnosti u cilju osiguravanja sigurnosti i dobrobiti korisnica, praćenje napretka korisnica u rehabilitacijskom procesu u saradnji sa psihologom i psihijatrom.
· Sigurnost: Pružanje hitne pomoći korisnicima putem SOS telefona, koordinacija s nadležnim institucijama, implementacija preventivnih mjera i hitnih protokola za zaštitu korisnica i objekta.
· Upravljanje resursima: koordinacija aktivnosti korisnica,planiranje i praćenje potrošnje resursa (hrana, odjeća, higijenske potrepštine) Sigurne kuće.
· Zaštita djece: Osiguranje sigurnosti djece kroz pratnju u/iz škole u slučaju ugrožene fizičke bezbjednosti.
· Izvještaji i poboljšanje rada: Priprema mjesečnih izvještaja, analiza rada i prijedlozi za poboljšanje usluga i organizacije.
Uslovi za zasnivanje radnog odnosa:
Stručna sprema: VSS – Socijalni rad
Radno iskustvo: Minimalno dvije godine radnog iskustva na sličnim ili istim poslovima, ili iskustvo u radu sa ranjivim grupama.
· Poznavanje rada na računaru: Poznavanje rada u Office paketu (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ili sličnim alatima za upravljanje dokumentima i komunikaciju
· Vozačka dozvola B kategorije
Kandidati trebaju posjedovati sljedeće vještine i sposobnosti:
Organizacijske vještine: sposobnost efikasnog organiziranja dnevnih aktivnosti, resursa i rada tima, sposobnost brzog i efikasnog reagiranja u kriznim situacijama, sposobnost samostalnog rada u kriznim situacijama.
Komunikacijske vještine: izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine, s naglaskom na uspostavljanje dobrih međuljudskih odnosa s korisnicima, timom i institucijama.
Visoki nivo profesionalnosti i etičkog pristupa: dosljedno očuvanje povjerljivosti podataka, poštivanje prava i autonomije korisnica,sposobnost održavanja jasnih granica profesionalnog odnosa, posvećenost kontinuiranom razvoju usluga i unapređenju rada Sigurne kuće.
Kako se prijaviti:
Priloženi dokumenti:
· CV
· Motivaciono pismo
· Potvrde o radnom iskustvu
Prijave slati putem e-maila: info@fld.ba. Rok za slanje prijava: 28. februar 2024.godine.
Napomena: Prijave koje ne sadrže tražene dokumente ili ne ispunjavaju uvjete neće biti razmatrane.
Na usmeni intervju bit će pozvani samo odabrani kandidati.